24 juni 2025

Communicatiekanalen CB met boekverkopers

Vorige maand waren we te gast bij de ALV van de Koninklijke Boekverkopersbond. Verschillende onderwerpen stonden op de agenda, waaronder een blik op de communicatiekanalen van CB.

Hieronder delen we dit overzicht.

Contact, uitwisseling en informatie

Direct contact is voor ons belangrijk, alleen dan weten we immers wat de wensen van onze klanten zijn. We zetten hier onder andere voor in:

Klantpanels

Nieuwe ontwikkelingen in bijvoorbeeld CB Online of Analytics stemmen we graag af met gebruikers. Steeds vaker komt een groepje boekverkopers meedenken of zorgen we voor afstemming online.

Boekverkopersontbijt

Het is inmiddels een jaarlijkse traditie: voor de zomer schuiven we met boekverkopers aan het ontbijt. We zorgen ook voor inhoudelijk programma dat aansluit op de actualiteit van dat moment. Natuurlijk ontbreekt, voor wie dat wil, een rondleiding niet.

Bij jou op bezoek

Ons team van accountmanagers heeft dagelijks contact met boekverkopers. We proberen er ook zo veel mogelijk te bezoeken. Wil jij ook een accountmanager van CB over de vloer? Mail naar boekverkoper@cb.nl en we plannen snel wat in.

Social media

Volg je CB al op Instagram of LinkedIn? We delen daar regelmatig nieuws.

E-mailnieuwsbrief

Nog geen abonnee op onze e-mailnieuwsbrief? Geef hier je e-mailadres door.

Communicatie bij storingen

Soms gaat er iets fout bij CB. Ofwel in onze systemen ofwel in onze logistiek. We zorgen dat je zo snel mogelijk op de hoogte bent als zo’n storing invloed heeft op jou. We zetten de volgende middelen in:

  • Pop-up in CB Online
  • Onze storingspagina cb.nl/updates
  • Onze sms-service als we uiterste besteltijd (23:00 uur) voor 24-uursorders vervroegen. Dit moeten we soms doen bij grote drukte of een onverwachte storing in onze magazijnen.
  • Ons Customer Service team stuurt je een e-mail wanneer er specifiek voor jou iets aan de hand is (bijvoorbeeld een te late levering). We gebruiken hiervoor het e-mailadres dat bij ons bekend is. Wil je een e-mailadres toevoegen, vul dan dit formulier in.

Je hebt een vraag, hoe kan je ons bereiken?

Je kunt ons bereiken op verschillende manieren:

  • Ons Customer Service team voor boekverkopers via +31 345 47 5888 of boekverkoper@cb.nl. In België: +32 (0)524 569 40 of service@cb.be. Je krijgt antwoord tijdens kantoortijden.
  • Check ons Serviceportaal met veelgestelde vragen én een chatbot via servicemedia.cb.nl.
  • Stuur een whatsapp-bericht naar +31 6 31111 234. Je krijgt antwoord tijdens kantoortijden.
  • Of neem contact op met een van onze accountmanagers.